Middagpauzediensten in Bovenkerk

Gepubliceerd op 1 juni 2022 om 20:02

In de zomermaanden is iedereen iedere donderdag (juni, juli, augustus en september) hartelijke welkom in de Bovenkerk voor de inmiddels traditionele Middagpauzediensten. De diensten zijn ooit in het leven geroepen voor bezoekers van de Kamperui(t)dagen als rustpunt tijdens het grote evenement. Samen zingen, bidden, lezen en overdenken staan centraal. Iedereen kan in- en uitlopen wanneer gewenst. De diensten worden geleid door vijftien verschillende predikanten en voorgangers uit Kampen en IJsselmuiden. Organisten zijn onder meer Harry Hamer, Arjan Hubach en Gerwin van der Plaats. Om de diensten mogelijk te maken is er een collecte bij de uitgang. De diensten beginnen om 12.30 uur en duren ongeveer een half uur. Informatie: www.kerkeninkampen.nl.